تأکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن 



فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه فوق‌العاده شورای معاونین بر تسریع در روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد مرودی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن است بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
فرماندار بندرعباس با تأکید براینکه روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری دنبال شود گفت : در شهر بندرعباس بیشترین میزان مشارکت در این طرح را داشته ایم که همواره امیدواریم در سایر بخش ها با همکاری و همیاری مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم قدم بزرگی جهت خدمت به شهروندان بر داریم.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت های استاندار محترم هرمزگان افزود : برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد .
مرودی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در اولویت و توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس لازم و ضروری است و مدیران با جدیت تمام باید پیگیر امورات در جهت تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از زحمات بخشداران بندرعباس تاکید کرد: اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر و روستا برای ادامه تکمیل روند ثبت‌نام طرح به صورت مطلوب انجام گیرد تا متقاضیان مسکن بتوانند با اجرای این طرح صاحب خانه شوند.
گفتنی است در پایان این جلسه معاونین و بخشداران برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خود را در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تشریح کردند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها